The 2-Minute Rule for یبوست کودک 20 ماهه

Wiki Article

حمام آب گرم می تواند به آرامش کودک شما کمک کند و ناراحتی را از بین ببرد.

گاهی اوقات فشار زیاد در زمان دفع مدفوع، سبب بیرون زدن قسمت کوچکی از روده از مقعد می شود، که ممکن است نیاز به مداخله جراحی پیدا کند.

مصرف غذاهای حاوی فیبر : مصرف غذا های دارای فیبر داخل دستگاه گوارش را پاکسازی و مرطوب میکند همچنین مقدار مدفوع را افزایش داده و عضلات دستگاه گوارش را تقویت خواهد نمود.

بیماری شقاق مقعدی یک شکاف یا ترک باریک در پوست دیواره ی مقعد و مخاط اطراف آن است که در نیمه ی تحتانی مقعد رخ می دهد. از آنجایی که در این قسمت تمرکز گیرنده های عصبی بسیار بالاست در صورت بروز هر نوع از هم گسیختگی بافتی و آسیب می تواند درد بسیار زیادی به وجود بیاید که گاهی خارج از تحمل فرد است.

خیلی ببخشید جناب علت اصلیشم مصرف مورفین هستش ولی خب اعتیاد دارم تا قبل اینکه قطع مصرف کنم باید چیکار کنم که مدفوع ام شل بشه و بهتر کارکنه. قرص اورژانسی چی هست !؟

سعی کنید برنامه منظمی برای اجابت مزاج به خصوص بعد از غذا ایجاد کنید.

پاسخ به  کاظی عزیز ها با خودتون آزمایش دارید هر چه دارید ببرید

دکترفاطمه برازنده فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان دریافت نوبت

داروها، از جمله آنتی اسیدهای خاص، داروهای ضد درد، دیورتیک ها درمان یبوست با روغن زیتون و برخی درمان های بیماری پارکینسون

سلام من دو روز هست که دل درد خیلی شدید دارم و دو روز هم نتونستم دستشویی کنم قبلا هم اینطوری شده بودم ولی الان دیگه بیشتر اذیتم میکنه سوزش هم دارم چی کار کنم؟

دکترافشین هوشیار فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان دریافت نوبت

ممنونم الان رفتم دستشوی دیدم خوب شدم نمی خواد جواب بدین

نداشتن فعالیت جسمی و بی‌تحرکی طولانی مدت (دراز کشیدن یا نشستن طولانی)

زمانی یک فرد به یبوست مبتلا شده که کمتر از سه بار در هفته دفع مدفوع داشته باشد.

Report this wiki page